3 Şubat 2009 Salı

Sayıklama

  • Adına benzer bir şehirmiş burası. Kırmızıdan koyu. biraz feri kaçmış ama kırmızıya nispeten daha vakur duruşlu. Ama ışığı az. Güneşi görmeyi, güneşli sabahlara uyanmayı, İstanbul'daki sondan bir önceki pazartesimin güneşini özledim.

  • Bir nevi perhizdeyim sanki ama aklıma hep çikolatalar, burger king menüler geliyor. Ya rabbim koru beni. Nefsimi deniyorum.

  • Şarap içip sarhoş olmamak dünyanın en sinir şeyi. Sarhoş olmayacaksam kahve, çay filan içerim. Ne anladım ben bu işten!

  • Hunharca ağlamak istiyorum. Ama ağlamak için sebep bulamıyorum. Biraz araştırma yapmak lazım sanırım.

  • Bugün tramvayda kontrolörlerle karşılaştım. Biletim de yoktu. Nasıl sıvıştığımı bilemedim. Çok korkunç bi andı. Tansiyonum 85'le 33 arasında gidip geldi. Korkudan ölmek üzereydim. Neyse ki yakalanmadım.

  • Erasmus partilerini ve erasmus gençliğini sevmedim pek. Zaten yaşları çok küçük. Antalya, Kemer gibi yazlık yerlerdeki diskolardaki (!) eğlencelere benziyordu. Ürktüm ve hemen ortamı terkettim.

Hiç yorum yok: