11 Mart 2009 Çarşamba

Zeytinyağlı biber dolması

İki gece önce rüyamda zeytinyağlı biber dolması yiyordum. Ama o kadar gerçekti ki her şey. Önce dolmanın içini hazırladım. Soğan, pirinç, ince kıyılmış maydonoz, baharat filan. Sonra biberleri bi güzel yıkadım, sonra da içini doldurdum ve pişirdim. Piştikten sonra birden soğudular. -ki ben dolmayı soğuk severim- Sonra da bir güzel yedim. Tadı o kadar sahiciydi ki, damağımda hissettim tadını. Ertesi gün de bi yerlerim şişer diye korktum ve hemen kendime zeytinyağlı biber dolması yaptım. Evet Fransa'dayım, evet çok saçma ama bunu yaptım. Canım çok çekmişti. Gerçi buradaki biberler kafam kadar olduğu için biraz garip oldu ama olsun. Biraz çakmaydı ama beni şimdilik idare diyor.

O değil de, şimdi de canım mercimek köftesi istiyor. Ama biraz çaresizim çünkü burada kırmızı mercimek yok, bir ikincisi bulgur da sadece Türk bakkalında var ve pahalı, bir üçüncü husus ise yeşil soğanın sadece dört tanesi (evet 4) 1,20 euro. Öyle demet demet bulmak mümkün değil.

Dün düşündüm de, burada hamile filan kalsam, canım bi şeyler istese mahvolurum herhalde. İşte ben de bunları düşünüyorum.
O değil de bu gece çok fena içmeye karar verdim.

Je veux être soule soule soulee

1 yorum:

hermiyas dedi ki...

insan bi fotografını çeker kafan kadar dolmaların :/