26 Ağustos 2009 Çarşamba

Az sonra

Yenilendim.
Geliyorum.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

gel gel ne olursan ol yine de gel

Adsız dedi ki...

gel gel ne olursan ol yine de gel

Adsız dedi ki...

Fransa biletini geri al bence :)

uzaylı zekiye dedi ki...

oha çok mantıks

Adsız dedi ki...

aradığını bulursun umarım burda :D

uzaylı zekiye dedi ki...

ne arıyordum onu da bilmiyorum ki.

Adsız dedi ki...

kendine bir amaç edinsen iyi olur. aksi takdirde yuruyen ruhsuz zombi ordusuna sende katılacaksın turkiyede.başarılar uzaylı zekiye:D

Adsız dedi ki...

Kendine bir amaç ve hayal edinsen iyi olur. yoksa zombi gibi gezersin ortada

uzaylı zekiye dedi ki...

sevgili adsız,

eğer aynı adsızsan 2 satırlık yazıma beş yorum bırakma sabrından ötürü seni tebrik ediyorum. yok eğer değilsen, şimdiden göt oldum zaten.

bu arada bi yorumu bırakıp sonra onu beğenmeyip ona çok benzer diğer yorumu bırakman ve benim bunların her ikisini de yayımlamama kırılmamışsındır umarım. sonuçta sansüre karşıyım. ne ise o.

diğer hususa gelince, yürüyen zombi miyim neyim bilmiyorum. sadece yürüyorum. nereye varacağımı da bilmiyorum. bakalım.

şu an için tek dileğim iş bulmak.

Adsız dedi ki...

Neler olmus burda :) adsizlar ordusu

uzaylı zekiye dedi ki...

hadi herkes adını söylesin o zaman :)

Adsız dedi ki...

Hıımm :-) sevgili uzaylı kardeşim :) öncelikle şunu belirtmek isterim ki yorumlarında kullandığın cümleler ve kompozisyon, edebiyata olan yatkınlığın ve yazıya olan hakimiyetin eğitim seviyesi yüksek biri olduğunu gösteriyor ayrıca arada kullandığın argo kelime ve cümleler ile hafiften rencide etme isteğin çokta pasif biri olmadığını ve sokak diline de hakim olduğunu gösterir. Neyse senden bu kadar lafı yememin sebebi ilk yorumu gönderdikten sonra pc başından ayrıldım arkadaşlarım muziplik yapıp devamını yazmışlar bu rahatsızlıktan dolayı özür diliyorum. Uzun uzun cümlelerden ve edebiyattan nefret ederim ancak lafı yedikten sonra sevgili uzaylı kardeşim durumu anlatma isteği doğdu bende. Yazdığım kelime ve cümleler yanlış ve hatali olabilir ve cümleler devrik olabilir çünkü telefondan yazıyorum idare et. Bir adet adsız caner