18 Kasım 2008 Salı

Son 24 saat içinde sinirlerimi bozan şeyler

Yağmur yağıyor dünden beri ve hayatını sokaklarda geçiren biri olarak bu ıslak hayattan çok sıkılıyorum. Bir de şu yol kenarındaki su birikintilerini ıskalamadan geçen ve her bir saç telimi bile çamura bulayan amcalar var ya, onlara ifrit oluyorum.

Yol kenarında bekletilmiş, asfaltta demlendikten sonra bakır imbiklerde damıtılıp, araba tekerleğiyle tüm bedenime püskürtülen suyla tam üç kere yıkandım. Ne hoş!

Sinemada Yeni Dalga (Nouvelle Vague) akımının temsilcisi Alain Resnais'nin L'Année Dernière à Marienbad adlı filmini 3. kez, Hiroshima Mon Amour filmini de 2. kez izledim. L'Année dernière à Marienbad'daki kadın oyuncu Delphine Seyrig'in sürekli sağa yatık boynunu ve sol omzuna doğru uzatılmış kolunu düşündükçe çıldırasım geliyor. Filmi izlerken ekrana terlik atasım geldi. Çok şükür bugün sınavını olup, birbirinden saçma ve bana ait olmayan cümleleri kurduktan sonra kendilerini bir an önce hafızamdan atmaya karar verdim.

Bu sabah sınavım olması sebebiyle okula biraz daha erken gitmeye karar verdim ve amacıma uyacak şekilde 07.45'te uyandım (ben de çok şaşkınım). Şaşkınlığım çok uzun sürmedi ve 15 dakika daha uyumaya karar vererek gözlerimi kapadım, tekrar açtığımda saat 09.05'ti. Sınava geç kalmak üzereydim, paldır küldür evden çıktım. Benim için her sabah tekerrürden ibaretmiş meğer.

Kredi kartıma para yatırdım, bankalardan bir kez daha nefret ettim.

Hava çok soğuk, üşüyorum. Mümkünse yaz gelebilir mi? Bir de annemi özledim galiba, biri bana uğrayıp biraz benimle ilgilenirse çok sevinirim. Ne biliyim çorba yapmak olur, kahve koymak olur, meyve soymak olur, aklınıza ne gelirse işte.

Biri de şu omuzlarıma masaj yaparsa çok mutlu olurum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

"Gel zekiye abla ben yapayım o masajı" diyeceğim ama gel görki sabah kalkma konusundaki sürekli yaşanan bu tekrar olayı ne yazıkki bende de var :)

Ayrıca şu bahsettiğin "L'Année Dernière à Marienbad" filmi bi fragmanını bulamadım doğru düzgün, rica etsem bana bu filmin fragmanını biliyorsan linkini yollarmısın...

Sevgilerle...

Adsız dedi ki...

http://filmbo.blogspot.com/2007/12/last-year-at-marienbad-poster-and.html

Adsız dedi ki...

Adsız herkimse teşekkür ederim. Sayende izledim saolasın.