4 Ekim 2009 Pazar

Öyle olmaz böyle olur

Merhaba,

Ben Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi son sınıf öğrencisiyim. Ekte gönderdiğim cv'mde de belirttiğim gibi bugüne kadar pek çok işte çalışıp tecrübe kazandım. Açıkçası yiyecek-içecek sektörünü hiç denemedim. Ama bu konuda kendime güveniyor ve başarılı olacağıma inanıyorum. Cv'mi değerlendirirseniz çok sevinirim.

Bu maildeki belki fazlaca dürüst tavrımı ukalalık olarak algılamamnızı diliyorum. Güzel bir üniversitede, istediğim bir alanda eğitim alıyorum. Geçtiğimiz seneyi Fransa'nın Bordeaux şehrinde geçirdim. Haziran ayında Türkiye'ye döndüm ve bu tarihten beri iş arıyorum. Açıkçası kendime uygun bir iş de bulamadım. Aldığım eğitime paralel olarak televizyon kanallarında çalışmak istedim, neredeyse hepsine başvurdum ve başvurularıma kriz sebebiyle ya olumsuz yanıt aldım, ya da olumlu yanıt aldıklarımdan komik ücret teklifleri aldım.

Artık bunların hepsinden çok sıkıldım. Ortaköy'de oturuyorum ve önünden her geçişimde Cafe'nize imrenerek bakıyorum. Bir de duydum ki insanları çalıştırıp komik paralar teklif etmiyormuşsunuz, harcanan emeğe saygı gösteriyormuşsunuz. Ekte gönderdiğim cv'mi incelerseniz ve eğer bana uygun bir iş pozisyonu bulunursa çok sevinirim. Cv'mde belirtemediğim özelliklerim arasında güleryüzlü, samimi olmak gibi niteliklerim de bulunuyor. Bunları da eklemek isterim.

İlginiz için şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar.

Uzaylı Zekiye

1 yorum:

gRanGe dedi ki...

şu an bi cafemin olmasını istedim..gerçekten istedim..zaten hep istemiştim..lakin sadece bu sebepten bi cafemin olmasını an itibariyle çok istedim..

ve eger karışmak gipi kabul etmezsen gelicek cevabıda burda paylaşırmısın çünkü o cewap ; ülke ekonomisinin samimiyete cevabı olmuş olucak , patronun hakedene verdiği değer olucak , bi türkün sıcak bi soruya vereceği cevapta sıcaklıgımı soguklumu tercih edeceğini gösterecek zannımca..

umarım ordan tamda istediğin bi cewap gelir..